Terms and conditions of order registration

شرایط و قوانین ثبت سفارش

کاربر عزیز لطفاً قوانین زیر را جهت استفاده بهتر از خدمات فروشگاه علوم جراحی به نشانی surgical-sciences.ir با دقت مطالعه بفرمایید ، زیرا استفاده از این فروشگاه “علوم جراحی”، به معنی آگاهی و توافق تایید کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد.

محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای “علوم جراحی” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به تغییر یا به روز رسانی محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای این صفحه را مرور کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.

این قوانین و مقررات شامل ثبت سفارش از طریق سایت و یا پشتیبانی (واتس اپ و اینستاگرام) میباشد.

عمومی :

تمام فعالیت های فروشگاه  “علوم جراحی” منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت را میتوانید در انتهای صفحه مشاهده کنید و یا برای صحت اعتبار این نماد، بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.

لینک نماد اعتماد الکترونیکی

ارتباطات الکترونیکی :

هنگامی که شما قصد استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات “علوم جراحی” را دارید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید نموده و یا با یکی از روش های ارتباطی با “علوم جراحی” در ارتباط خواهید بود ، این مکاتبات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما منطبق با کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما تایید می کنید که “علوم جراحی” از طریق روش های ارتباطی ارائه شده به درخواست شما پاسخ دهد.
شایان ذکر است که تنها آدرس ایمیل و شماره همراهی که مشتری در پروفایل خرید خود ثبت نموده، مورد تایید وی می باشد و تمام مکاتبات از طریق آن ها صورت می‌گیرد. در حال حاضر مکاتبات از طریق پنل کاربری (تیکت پشتیبانی) و تلفن تماس در صفحه تماس با ما امکان پذیر است، لذا در هنگام ثبت اطلاعات، شماره موبایل را صحیح را وارد فرمایید و در سایت از طریق پنل کاربری ثبت نام فرمایید جهت اطلاع همگانی از قوانین و تغیرات احتمالی، اعلان های فروشگاه و کد های تخفیف.

رعایت حریم شخصی :

تمام اطلاعات خصوصی کاربران “علوم جراحی” مانند مکاتبات پشتیبانی، مقدار یا تعداد خرید، جزئیات سفارشات، فرم ها و اطلاعات احراز هویت، اطلاعات حساب کاربری مثل آیدی ها، ایمیل ها، پسورد ها نزد تیم فروشگاه میماند و در اختیار هیچ سازمان یا اشخاصی قرار داده نمی‌شود.

فرایند خرید :

گام اول : بازدید از کالاها و خدمات ارائه شده در سایت و مشاهده و مطالعه ی توضیحات سفارش و خواندن نکات آن.

گام دوم : افزودن محصول به سبد خرید و ثبت اطلاعات صحیح. لازم به ذکر است در فیلد تلفن، حتما شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید همچنین جهت ارتباط پشتیبانی با شما در صورت ایجاد مشکل در فرایند تهیه و ارسال کالا، بر روی شماره ثبت شده واتس اپ فعال باشد. در صورت ثبت اطلاعات نادرست و یا دسترسی نداشتن تیم پشتیبانی برای ارتباط با شما، فروشگاه “علوم جراحی” هیچگونه اعتراضی اعم از تاخیر یا عدم ارسال محصول، مطابقت نداشتن محصول با خواسته مشتری (خصوصا در لباس های اسکراب مثل رنگ و سایز) و … را نمیپذیرد و عواقب آن با خریدار است. همچنین از صحت کدپستی خود اطمینان حاصل کنید، در غیر این صورت سفارش در سیستم پست ثبت نخواهد شد و فروشگاه هیچ گونه تعهدی در ارسال محصول ندارد.

  • جهت ثبت سفارش لباس اسکراب، بهتر است از طریق پشتیبانی اقدام فرمایید تا از مشکلاتی همچون اشتباه در سایز (به دلیل تک دوزی) و رنگ ها (دقیق نبودن رنگ ها در تصویر محصول به دلیل عکسبرداری و تنوع بالای رنگ ها) جلوگیری شود.

گام سوم :

پرداخت مبلغ کالا (یا اعمال کوپن تخفیف) به ‌صورت آنلاین توسط خریدار (طبق مبلغ نهایی هنگام تسویه حساب). لازم به ذکر است،کالای خریداری شده و وجه پرداخت شده توسط خریدار غیر قابل بازگشت می باشد.

  1. چنانچه خریدار با هویت غیر واقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید نموده و پرداختی غیر قانونی انجام دهد و موضوع مشخص شود، علوم جراحی مجاز به ابطال سفارش و پیگیری های لازم جهت ارجاع به مراجع قانونی در صورت نیاز خواهد بود.
  2. در صورتی که مشخص شود فرد از حساب بانکی یا کارت اشخاصی دیگر بدون اجازه و تایید ، اقدام به پرداخت مبلغ در این فروشگاه نماید ، تمام عواقب و مسئولیت های آن بر عهده ی خریدار و صاحب حساب یا کارت میباشد.

زمان تحویل کالا :

به دلیل زمانبر بودن آماده سازی برخی محصولات و یا قرار گیری در پیک سفارشات، ممکن است ارسال کالا توسط فروشگاه “علوم جراحی” زمان مشخصی نداشته باشد و با کمی تاخیر صورت گیرد. شما میتوانید جهت اطلاع از آخرین وضعیت سفارش خود، با پشتیبانی در ارتباط باشید. لازم به ذکر است پشتیبانی فقط از طریق تیکت پشتیبانی در پنل کاربری و شماره تماس در صفحه تماس با ما صورت می‌گیرد. در تلاش هستیم در آینده امکان رهگیری کالای سفارش شده در پروفایل کاربر را برای شما عزیزان برقرار کنیم، در این مدت کد رهگیری از طریق پیامک برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.

پشتیبانی :

در حال حاضر، بهترین و سریع ترین راه برای دسترسی به پشتیبانی فروشگاه، از طریق پنل کاربری شما می‌باشد. شما می‌توانید با ثبت نام در سایت و ورود به پنل کاربری، اقدام به ارسال تیکت پشتیبانی بفرمایید.

به بالا بروید