تماس با ما

راه های ارتباطی با تیم علوم جراحی

دسترسی سریع

قبل از ارسال تیکت پشتیبانی و یا تماس تلفنی، بخش سوالات متداول که در انتهای صفحه قرار دارد را مطالعه بفرمایید.

تماس با ما از طریق تیکت

جهت دریافت مشاوره خرید محصول، پشتیبانی خرید از فروشگاه، ارتباط با مدیریت سایت علوم جراحی و … میتوانید از طریق دکمه زیر اقدام فرمایید.

شما پس از ثبت نام در سایت و وارد شدن به پنل کاربری، گزینه تیکت را مشاهده می‌کنید.

ارتباط از طریق تیکت در تمامی ساعات شبانه روز امکان پذیر است و به تمامی اپراتور های سایت دسترسی خواهید داشت. پس از ثبت تیکت اپراتور مورد نظر در اسرع وقت پاسخ شما عزیزان را خواهد داد. همچنین با ثبت نام در سایت از آخرین اطلاعیه ها و تخفیف های محصولات با خبر خواهید شد.

تماس با ما از طریق تماس تلفنی

جهت برقراری تماس تلفنی، شما میتوانید با دو بخش پشتیبانی سفارشات فروشگاه و دریافت نوبت خدمات جراحی از مجموعه علوم جراحی تماس حاصل فرمایید.

دقت فرمایید شماره بخش مورد نظر را به درستی انتخاب کرده باشید و در صورت پاسخ ندادن شماره مورد نظر، از برقرای تماس با شماره تماس بخش دیگر جدا خودداری فرمایید.

همچنین به ساعت پاسخگویی اپراتور هر بخش دقت فرمایید. همچنین شما میتوانید جهت مشاوره و رزرو نوبت جهت انجام خدمات جراحی، از طریق پر کردن فرم تماس که در ادامه قرار داده می‌شود استفاده کنید.

مشاوره و پیگیری سفارشات فروشگاه

ساعات پاسخگویی:

همه روزه از ساعت 10 الی 20

در صورت عدم پاسخدهی و یا اتمام ساعت پشتیبانی، می‌توانید از طریق ارسال پیامک یا دیگر راه های ارتباطی ما مثل تلگرام یا تیکت پشتیبانی، در ارتباط باشید.

مشاوره و رزرو نوبت خدمات جراحی

ساعات پاسخگویی:

همه روزه از ساعت 8 الی 22

در صورت عدم پاسخدهی و یا اتمام ساعت پشتیبانی، می‌توانید از طریق ارسال پیامک یا تکمیل فرم تماس مشاوره (در ادامه این صفحه قرار دارد) در ارتباط باشید.

تماس با ما از طریق تلگرام

شما عزیزان می‌توانید از طریق تلگرام با ادمین پشتیبانی فروشگاه در ارتباط باشید.

جهت ارتباط از طریق تلگرام، چندین راه وجود دارد؛

  1. ذخیره کردن شماره ادمین فروشگاه در مخاطبین خود و سپس اقدام به ارسال پیام در تلگرام.
  2. وارد کردن آیدی تلگرام ادمین فروشگاه و سپس اقدام به ارسال پیام.
  3. اتصال مستقیم به پی وی ادمین در تلگرام با استفاده از لینک تلگرام (در صورت فعال بودن برنامه تغییر آی پی).
  4. با دنبال کردن کانال تلگرام علوم جراحی، شما می‌توانید از طریق پروفایل کانال به پی وی ادمین دسترسی داشته باشید.

شماره تلگرام

آیدی تلگرام

@Sup_ss_shop

آیدی کانال تلگرام

@surgical_sciences

فرم تماس مشاوره و رزرو نوبت خدمات جراحی

سوالات متداول

معمولا سفارشات نهایت تا 3 روز کاری ارسال خواهد شد. این زمان ممکن است بر اساس تعداد سفارشات شما و یا حتی ترافیک بالای سفارشات در بازه های زمانی (به ویژه در بازه های زمانی بازگشایی دانشگاه ها و اقدام به ثبت سفارش دانشجویان عزیز) متغیر باشد که متعاقبا در اعلان های پنل کاربری و یا تیکت اطلاع رسانی خواهد شد.

مرسولات سایت علوم جراحی با پست پیشتاز ارسال می‌شود که براساس مسافت فرستنده (اصفهان) با گیرنده و همچنین سطح دسترسی پست پیشتاز ممکن است زمان تحویل مرسولات متغیر باشد که شما میتوانید از طریق پنل کاربری و یا کد رهگیری که از طرف پست بر روی شماره همراه شما ارسال می‌شود، پیگیری بفرمایید.

طبیعتا مقداری تفاوت رنگ بین تصویری که داخل نمایشگر دیجیتالی مشاهده میکنید با پارچه اصلی وجود دارد.
همچنین نحوه تصویر برداری از محصول و شرایط نوری هنگام عکسبرداری نیز تاثیر دارد.
علاوه بر موارد بالا، هر جنس پارچه رنگ های مخصوص به خود را دارد و با رنگ مشابه جنس دیگر تفاوت هایی دارد. به طور مثال پارچه ترگال مشکی ممکنه نسب به نخی مشکی کمی تیره تر یا روشن تر باشد. این مورد حتی در شرکت های مختلف فروش پارچه نیز صدق میکند و حتی پالت های رنگی یک جنس پارچه اما با طاقه و شرکت رنگرزی مختلف، تفاوت هایی دارد.
این تغییرات به میزانی نیست که تفاوت تصویر و محصولی که به دست شما عزیزان می‌رسد خیلی فرق داشته باشد و باعث نارضایتی شما باشد ولی در کل انتخاب رنگ دقیق و بدون خطا در خرید های آنلاین و اینترنتی کمی دشوار است.

نماد ها و اعتبار های سایت علوم جراحی

اسکرول به بالا