درمان زخم سوختگی در اصفهان

درمان زخم سوختگی در اصفهان زیر نظر پزشکان متخصص و کارشناسان زخم به همراه آموزش های مراقبت از زخم بعد از درمان زخم سوختگی

مشاوره و دریافت نوبت ویزیت درمان زخم سوختگی

پوست به دلیل رابطه مستقیمی که با زیبایی و اعتماد به نفس افراد دارد از اهمیت بالایی برخوردار است و حفظ سلامتی و مراقبت از پوست اولویت بالایی دارد.

همچنین در مواردی که پوست آسیب می‌بیند، برگرداندن عملکرد و زیبایی پوست بسیار مهم است.

در آسیب دیدگی هایی نظیر سوختگی که تقریبا همه افراد جامعه در هر سنی را تهدید می‌کند، درمان سریع، مناسب و کنترل عفونت حائز اهمیت است.

کلینیک آنلاین علوم جراحی جهت ارائه بهترین و کارآمد ترین درمان سوختگی اقدام به همکاری با کلینیک های تخصصی جهت درمان زخم سوختگی در اصفهان کرده است که شما عزیزان می‌توانید پس از مشاوره رایگان با کارشناسان ما، فرایند رزرو نوبت پزشکان متخصص زخم سوختگی را انجام نمایید.

براساس نوع و درجه زخم سوختگی و همچنین نظر پزشک، شما می‌توانید خدمات لیزر درمانی، پلاسما درمانی، وکیوم درمانی، پانسمان های نوین و اوزون تراپی زخم سوختگی را دریافت نمایید.

درجه های زخم سوختگی

لیزر درمانی زخم سوختگی در اصفهان

یکی از خدمات ارزشمند و نوآورانه ما، درمان زخم سوختگی با لیزر در اصفهان است.

لیزر درمانی زخم سوختگی به دلیل بدون عوارض بودن، مقرون به صرفه و بهبود کامل زخم مورد توجه بسیاری از عموم مردم قرار گرفته است.

جهت درمان زخم های سوختگی از لیزر کم توان و پرتوان براساس تشخیص پزشک استفاده می‌شود.

لیزر پرتوان و کم توان جهت ترمیم زخم های مزمن به کار می‌روند و تاثیر بسزایی بر سرعت و روند ترمیم زخم سوختگی دارند.

لیزر تراپی تغییراتی را در سلولی ها بوجود می‌آورد و در نتیجه این فرایند ها، متابولیسم داخلی سلولی دستخوش تغیراتی می شود.

براساس مقالات معتبر، تعدادی از این تغییرات ممکن است باعث رشد سنتز ATP، کلاژن یا اسیدهای نوکلئیک شود.

همچنین نور لیزر، تأثیر قابل توجهی بر تولید فاکتورهای رشد مختلف و همچنین تنظیم سطح سیتوکین ها دارد که فرآیندهای ایمنی را بهبود میبخشد و بر تکثیر سلول ها تأثیر می گذارد.

تابش لیزر اثرات دیگری نیز دارد مانند افزایش سنتز اندورفین ها و کاهش هدایت پیام حسی در سلول های عصبی که نتیجه این فرآیند ها باعث ایجاد اثر ضد درد در بیمار می‌شود.

درمان زخم سوختگی به وسیله پلاسما

پلاسما سرد و گرم (ED و DBD) دستگاهی پیشرفته در زمینه درمان زخم، کاهش دهنده درد های زخم، عضلانی و اسکلتی است.

در پلاسما تراپی، ابتدا پالس های آزاد شده از دستگاه با تحریک سلولی موجب افزایش خونرسانی زخم، کمک زیادی به بسته شدن سریع زخم سوختگی می‌کند و از طرفی گاز اوزون تولید شده هنگام عبور این پالس ها از هوا موجب ایجاد گاز اوزون می‌گردد که این گاز موجب جلوگیری از رشد عفونت زخم و درمان آن می‌شود.

درمان زخم سوختگی با پانسمان های نوین

کاربرد پانسمان ها نوین روز به روز در حال افزایش است که این امر به نسبت نتیجه مورد انتظار در درمان قابل توجیه است.

ازجمله ویژگی های پانسمان های نوین می‌توان به قابل استفاده بودن آن ها برای تمام انواع زخم (حاد یا مزمن و عفونی و غیر عفونی)، ایجاد محیط مناسب اطراف زخم جهت تسریع روند بهبودی زخم، جلوگیری از ورود آلودگی ها و درنتیجه جلوگیری از عفونت زخم سوختگی، مقرون به صرفه بودن، زیبایی پانسمان، کاهش دهنده درد و ارگونومیک بودن پانسمان ها اشاره کرد.

درمان زخم سوختگی در اصفهان

درمان زخم سوختگی با وکیوم درمانی

وکیوم تراپی یا وکیوم درمانی (VAC) با استفاده از فشار منفی (خلاء) روی ناحیه زخم و همچنین به کمک پانسمان های نوین، باعث تسریع روند بهبودی زخم سوختگی می‌شود.

وکیوم تراپی برای درمان زخم های مزمن و حاد مورد استفاده قرار می‌گیرد و با از بین بردن فشار و لوله مکش موجود بر روی زخم باعث خروج ترشحات از زخم و جلوگیری از عفونت، افزایش گردش خون در ناحیه زخم، تسریع بسته شدن زخم و در نتیجه بهبود کامل زخم سوختگی می‌شود.

مقایسه روش های درمان زخم سوختگی

همانطور قبلا اشاره کردیم، براساس درجه و پیشرفت سوختگی و همچنین پس از معاینه پزشک متخصص زخم سوختگی، راه های محتلفی جهت درمان سوختگی وجود دارد.

در جدول زیر سعی کرده ایم معایب و مزایای انواع درمان های زخم سوختگی را مقایسه کنیم.

مقایسه لیزر پر توان پلاسما پانسمان نوین وکیوم تراپی
مدت زمان درمان 1 تا 4 هفته 1 تا 4 هفته 2 تا 5 هفته 2 تا 5 هفته
جلسات مورد نیاز تا 10 جلسه تا 7 جلسه تا 12 جلسه تا 8 جلسه
احتمال عود نزدیک به صفر نزدیک به صفر نزدیک به صفر نزدیک به صفر
هزینه درمان 2 تا 6 میلیون 2 تا 5 میلیون 2 تا 5 میلیون 2 تا 8 میلیون
درمان در منزل بیمار خیر بله بله بله

لازم به ذکر است که درمان زخم سوخنگی با روش های سنتی نیز قابل انجام است که مدت درمان آن بین 3 تا 8 هفته، تعداد جلسات تا 15 جلسه و هزینه تقریبی بین 1 تا 4 میلیون تومان است.

راهنمای بیماران جهت درمان زخم سوختگی

نمودار زیر به منظور راهنمایی شما عزیزان جهت انتخاب مسیر پیش رو و بهترین روش برای پیشگیری و درمان زخم سوختگی در اصفهان ارائه می‌دهد.

همچنین در صورت استفاده از خدمات کلینیک آنلاین، این نمودار به عوان نقشه راه جهت طی کردن مراحل درمان تا بهبودی کامل استفاده می‌شود.

راهنمای درمان زخم سوختگی در اصفهان

هزینه درمان زخم سوختگی در اصفهان چقدر است؟

هزینه درمان زخم سوختگی در اصفهان حدودا از 500 هزارتومان تا 4 میلیون تومان متغیر است.

به طور کلی پس از مشاوره با کارشناسان زخم سوختگی ما و سپس معاینه پزشک متخصص زخم سوختگی، هزینه مورد نیاز جهت درمان زخم سوختگی مشخص خواهد شد.

با توجه به زمانبر بودن روند بهبودی کامل زخم سوختگی و همچنین نیازمند صبوری و همکاری بیمار و خانواده بیمار، تمام تلاش ما در مرکز درمان زخم سوختگی کاهش مدت زمان درمان زخم و به دنبال آن کاهش هزینه های بیمار در طول زمان است.

ما در کلینیک آنلاین علوم جراحی سعی کرده ایم با مراکز درمانی زخم سوختگی که با استفاده از به روزترین تکنولوژی های درمان زخم اروپا از جمله لیزرتراپی پرتوان و کم توان، پلاسما سرد و گرم، وکیوم تراپی، پی ار پی، اوزون درمانی و … به خدمت رسانی مشغول هستند همکاری نماییم و گامی در جهت بهبود سلامتی همشهریان عزیز در اصفهان برداریم.

بهترین مرکز درمان زخم سوختگی در اصفهان

تخصصی بودن درمان زخم سوختگی و همچنین مراقبت و نظارت دقیق بر روی روند درمان بر کسی پوشیده نیست.

در حال حاضر ما سعی کرده ایم با مراکز تخصصی زخم که امتحان خود را پس داده اند و از هر نظر قابل اعتماد هستند همکاری نماییم و به ارائه خدمات و نوبت دهی ویزیت متخصصان و کارشناسان زخم بپردازیم.

شما عزیزان می‌توانید جهت مشاوره درمان زخم سوختگی و در صورت نیاز دریافت نوبت ویزیت پزشکان ما، از طریق تماس با شماره های زیر و یا تکمیل فرم تماس با مشاورین ما در تماس باشید.

جهت مشاوره و ثبت رزرو نوبت ویزیت جهت درمان زخم سوختگی در اصفهان

می‌توانید از طریق شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

فرم تماس رزرو نوبت

پاسخ به چند سوال در ارتباط با درمان زخم سوختگی

خیر، لیزر زخم سوختگی اصلا نیاز به بیهوشی ندارد و با استفاده از اسپری یا پماد لیدوکایین در صورت درد داشتن بیمار انجام می‌شود با این حال اکثر موافق بیماران دردی احساس نمی‌کنند.

باید گفت روش های جدید درمان زخم سوختگی مانند درمان زخم سوختگی با لیزر یا درمان زخم سوختگی با پلاسما  بسیار موثر هستند اما اینکه کدام روش یا روش های درمان برای شما مناسب است بسته به نظر کارشناس زخم مرکز دارد.

در پاسخ به این سوال نمی‌توان جواب قطعی داد و تنها با بررسی زخم و عمق سوختگی مشخص می‌شود چراکه عمق سوختگی و اینکه سوختگی شما تا کدام لایه پوست نفوذ کرده بسیار مهم است.

البته در صورت عمق سوختگی بالا نیز میتوانید با مشورت کارشناس زخم از پمادهای مناسب و لیزر جای زخم استفاده کنید.

زمان درمان زخم سوختگی به عوامل زیادی بستگی دارد که مهمترین آن عمق سوختگی، وسعت سوختگی  وعوامل فیزیولوژیکی بدن بیمار است.

به طور مثال بیماری های زمینه ای مانند قند در افزایش این زمان موثر هستند.

خدمات دیگر کلینیک جهت درمان انواع زخم

علاوه بر درمان زخم سوختگی در اصفهان، شما می‌توانید از طریق تماس با مشاورین ما، نوبت خدمات درمان زخم دیابتی در اصفهان و درمان زخم بستر یا زخم فشاری در اصفهان را نیز دریافت نمایید.

مطالب آموزشی جهت پیشگیری، درمان و مراقبت های پس از درمان زخم سوختگی

مقالات آموزشی در ارتباط با موضوع این خدمت (درمان زخم سوختگی در اصفهان) را میتوانید در قسمت زیر انتخاب و سپس مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید