قطع انگشت شست

قطع انگشت شست

سلام رفقا؟

چطورین؟

دوباره ما و دوباره کیس ترومایی

خب بریم که ببینیم داستان این کیس چیه:

تو یه روز آفتابی در یک کارگاه، این دوستمون که 44 سالشه داشته با اره کار میکرده که به این صورت که در عکس می‌بینید، انگشت شست شصت 60 (شمارو نمیدونم ولی من با انگشت شماره 1 بهتر ارتباط میگیرم) رو مورد عنایت قرار میده و بعد توسط همکاراش به مرکز درمانی برده میشه.

در معاینات معلوم شد که شریان اصلی رادیال آسیبی ندیده و همچنین گردش خون انگشت اشاره (همون انگشت شماره 2 خودمون) برقراره و مختل نشده.

دوستمون رو به انتهای راهرو دست چپ که اتاق عمل قرار داره، هدایت می‌کنند و پرپ و درپ میشه.

جراح شروع میکنه به پیوند و برگردوندن انگشت سر جاش (ری امپلانتاسیون) که شامل استخوان، تاندون، عروق و اعصابه که حقیقتا کار سختیه و صبر و حوصله میخواد.

برای فیکس کردن استخوان ها که میدونید از پین ها استفاده میکنند؛ این پین ها رو بعد از 4 هفته خارج کردند و بعد از 4 ماه برای تست عملکرد انگشتش، مجدد معاینه کردند که اوکی بوده خداروشکر.

 

اگه این مطلب دوست داشتی با دوستات به اشتراک بذار
تروما به دست بخاطر هسته آووکادو
کیس مشابه با این مطلب
قطع شدن انگشت اشاره
کیس مشابه با این مطلب
تروما به دست با گلوله
کیس مشابه با این مطلب
تروما به دست با اره
کیس مشابه با این مطلب

سلام دوست عزیز:

شما هم میتونید از کیس های بیمارستانی خاص که در بالین یا اتاق عمل مشاهده میکنید (مثل این کیس : قطع انگشت شست)، با کسب اجازه از بیمار و مسئول مربوطه، عکس یا کلیپ تهیه کنید و با داستان کامل کیس، برای ما ارسال کنید.

کیس های ارسالی با نا فرستنده در تلگرام، اینستاگرام و وبسایت تیم علوم جراحی (surgical sciences) قرار داده میشود و درصورت تمایل آیدی فرستنده نیز تگ یا منشن میشود و در صورتی که مطالب ارسالی شما بازدید و تعامل بالا داشته باشد، جایزه تعلق میگیره.

جهت ارسال آثار میتونید از طریق دایرکت اینستاگرام با ما در ارتباط باشید تا هماهنگی های لازم صورت بگیره.

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ما، از طریق دکمه زیر اقدام کنید یا آیدی surgical_sciences را در سرچ اینستاگرام خود وارد کنید.

اسکرول به بالا