لیزر فیستول در اصفهان

لیزر فیستول در اصفهان توسط پزشکان متخصص و کادر مجرب

همراه با آموزش های قبل و بعد از لیزر درمانی فیستول

مشاوره و دریافت نوبت ویزیت لیزر درمانی هموروئید

لیزر فیستول در اصفهان یکی دیگر از خدمات درمانی نوین کلینیک آنلاین سایت علوم جراحی است که با همکاری پزشکان متخصص و کادری آموزش دیده جهت لیزرفیستول در اصفهان انجام می‌شود.

هنوز هم در بسیاری از مراکز تنها درمان موثر و قطعی برای درمان فیستول مقعدی انجام عمل جراحی است و درمان های خانگی و سنتی کارایی و تاثیر صدرصد را ندارند و در برخی بیماران حتی نتیجه منفی داشته اند.

 امروزه با پیشرفت تکنولوژی و راه پیدا کردن آن به حیطه درمان روش درمانی قطعی و جدیدی توسط پزشکان و جراحان متخصص اسفاده می‌شود که هم بمانند روش جراحی، یک راه حل قطعی است و هم عوارض و مشکلات جراحی را ندارد.

لیزر درمانی فیستول

درمان فیستول با لیزر در اصفهان

درمان فیستول مقعدی با استفاده از لیزر پرتوان درمانی قطعی برای این بیماری خواهد بود و جایگزین مطمئن تر و موثرتری برای جراحی است.در این روش برخلاف جراحی نیاز به بستری و بیهوشی نیست و تنها در 20 دقیقه و با استفاده از بی حسی موضعی درمان انجام می‌شود.

این روش درمانی در یک جلسه انجام شده و نسبت به جراحی ریسک عود مجدد بسیار کمتری دارد.

آیا فیستول به طور کامل قابل درمان است؟

در پاسخ به ای سوال باید گفت بله، این بیماری درمان قطعی دارد.

دو راه حل قطعی برای این بیماری وجود دارد که هر دو در واحد درمانی ما بسته به انتخاب بیمار انجام می‌شود.

درمان جراحی آن که با برش دادن پوست محل فیستول مقعدی، تخلیه کامل آن و مسدود سازی کانال انجام می‌شود و درمان بوسیله لیزر که موثرتر بوده و عوارض بسیار کمتری دارد.

مطمئنا استفاده از تیغ جراحی، اتاق عمل، بیهوشی و بستری در بیمارستان برای کسی خوشایند نیست.

ما در این مرکز درمانی با ارائه بروز ترین تکنولوژی دنیا در درمان لیزری فیستول مقعدی، درمان قطعی فیستول مقعدی را فراهم کرده ایم.

قیمت لیزر فسیتول / هزینه لیزر فیستول

هزینه لیزر فیستول با توجه به سرپایی بودن عمل و عدم نیاز به بیهوشی و بی حسی،  بسیار کمتر از هزینه های درمانی بیمارستانی است اما در رابطه با هزینه دقیق آن نیاز به انجام معاینه توسط پزشک جراح و تعیین دقیق محل بیماری، میزان پیشرفت آن و تجویز نوع دستگاه و اشعه مورد نیاز جهت درمان آن است.

لیزر فیستول در اصفهان

آیا فیستول خود به خود درمان میشود؟

خیر. کسانی که به این عارضه مبتلا می‌شوند حتما باید برای درمان آن به متخصص مراجعه کنند زیرا بیماری فیستول خود به خود درمان نمی شود.

همچنین در صورتی که در طولانی مدت درمان نشود، احتمال سرطانی شدن آن وجود دارد.

لازم است بدانید که راه های درمانی همانطور که ذکر شدند، بسیار ساده بوده و نیاز به ترس یا نگرانی نیست.

مزایای درمان فیستول با لیزر

عمل جراحی فیستول سالهاست که جهت درمان قطعی این بیماری در حال استفاده است و امروزه هم با توجه به در دسترس نبودن تکنولوژی لیزر برای بسیاری از جراحان همچنان به عنوان روش پیشنهادی در مراکز با امکانات کمتر،درحال استفاده است اما بالا بودن میزان موفقیت و کیفیت درمان فیستول به وسیله لیزر و ریسک بسیار پایین و کم عارضه بودن آن باعث محبوبیت بسیار بالای آن میان مردم شده به گونه ای که بیماران از شهرهای مختلف با مراجعه به مرکز ما و بدون نیاز به بستری و اسکان و تنها در چند دقیقه با انجام لیزر درمان می‌شوند.

از جمله مزیت های لیزر درمانی:

  1. سرپایی بودن عمل است که بدون نیاز به بستری در بیمارستان انجام می‌گردد.
  2. در حین لیزر درمانی هیچ اثری از خونریزی و درد وجود ندارد.
  3. در روش لیزر درمانی نیازی به انجام بیهوشی عمومی نیست و بیمار فقط تحت بیحسی موضعی قرار می‌گیرد.
  4. در روش لیزر درمانی اثری از تیغ جراحی نیست.
  5. در روش لیزر درمانی فیستول نیازی به تعویض پانسمان نیست.
  6. پروسه ی درمانی توسط لیزر درمانی بسیار کوتاه است و بیمار کمترین مدت دوران نقاهت را تجربه می‌کند.
  7. در روش لیزر درمانی احتمال ابتلا به عفونت های بعد از عمل و بیماری هایی نظیر هپاتیت به صفر می‌رسد.
  8. در این روش خبری از عوارض خطرناک و غیرقابل جبران مانند بی‌اختیاری در دفع مدفوع و گاز روده نیست.

طبق اطلاعات در مقالات معتبر دنیا و همچنین مشاهدات بالینی و گزارشات مراجعه کنندگان ما پس از انجام درمان فیستول با لیزر، پیشنهاد تیم ما جهت درمان فیستول، استفاده از روش های نوین درمانی است و برای مراجعین اصفهانی و شهر های اطراف، لیزر فیستول در اصفهان توسط تیم ما با همکاری مرکز لیزر شفا قابل انجام است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیزر درمانی فیستول می‌توانید مقالات علمی در سایت های nhs و ncbi را به زبان اصلی مطالعه فرمایید.

همچنین ما در بخش مقالات آموزشی سایت علوم جراحی، ترجمه مقالات علمی معتبر دنیا، تحقیقات به روز پزشکی نوین به همراه آموزش های پزشکان متخصص ایرانی را قرار داده ایم که می‌توانید مطالعه فرمایید.

بهترین مرکز لیزر فیستول در اصفهان

امروزه مراکز زیادی در کشور درمان فیستول را با طول موج های مختلف لیزر انجام میدهد.

پیشنهاد ما مراجعه به مرکزی است که جراح و کادر آن علاوه بر تحصیلات آکادمیک، از دوره های مختلف لیزر فیستول فارغ التحصیل شده باشند.

کلینیک آنلاین علوم جراحی با همکاری مرکز لیزر شفا اصفهان علاوه بر استفاده از کادر آموزش دیده براساس مقالات روز دنیا از بهترین، کارامدترین و کم عارضه ترین طول موج لیزر جهت درمان فیستول استفاده می‌کنیم.

شما می‌توانید جهت مشاوره و هماهنگی جهت مراجعه حضوری برای لیزر فیستول در اصفهان، از طریق شماره تماس و یا تکمیل فرم تماس زیر اقدام فرمایید.

جهت مشاوره و ثبت رزرو نوبت ویزیت جهت لیزر فیستول در اصفهان

می‌توانید از طریق شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

فرم تماس رزرو نوبت

خیر، لیزر فیستول در مرکز ما بدون نیاز به بیهوشی و تنها با بی حسی موضعی (لوکال) انجام می‌شود.

همه روش های درمان فیستول موثر هستند اما نحوه درمان، دوره نقاهت، کیفیت درمان و هزینه در هر یک از روش ها متفاوت بوده و می‌توان گفت درمان فیستول با لیزر موثر ترین روش درمانی است.

درد در بیماران مبتلا به فیستول در مراحل ابتدایی توسط درمان های سنتی قابل کنترل می‌باشد اما در نهایت درمان دائمی و قطعی در این بیماران انجام جراحی یا لیزر است.

اگرچه برخی از روش ها طب سنتی ممکن است در گذر زمان باعث بدتر شدن بیماری شود.

امکان عود مجدد در صورت رعایت یکسری نکاتی که بعد از لیزر آموزش داده می‌شود، وجود ندارد.

تاکنون در هیچ یک از مقالات و اظهارات بالینی عوارضی برای این درمان ذکر نشده است و استفاده از لیزر در درمان فیستول باعث شده تا برخلاف جراحی عوارضی همچون خونریزی، درد های شدید پس از جراحی، بی اختیاری در دفع، مشکلاتی در نشستن و … وجود نداشته باشد.

  1. مصرف زیاد مایعات تا چند هفته پس از لیزر
  2. مصرف میوه ها، سبزیجات و غذا های پر فیبر
  3. فعالیت سبک روزانه (بین 20 تا 30 دقیقه پیاده روی سبک)
  4. حداکثر مدت استفاده از سرویس بهداشتی 3 دقیقه حتی در صورت احساس دفع ناقص
  5. استفاده از سرویس بهداشتی فرنگی
  6. ممانعت از فعالیت بدنی شدید تا یک هفته پس از جراحی 

اگر منظور از دوره نقاهت بستری پس از جراحی باشد، هیچگونه دوره نقاهتی در این روش وجود ندارد و ممکن است در حدود 1 الی 2 روز نیاز به استراحت در منزل وجود داشته باشد.

مدت زمان بازگشت به زندگی روزمره با توجه به قوای بدنی افراد متفاوت است و بسیاری از افراد 1 روز پس از انجام لیزر به فعالیت عادی برمی‌گردند.

خدمات دیگر لیزر درمانی بیماری های مقعدی

علاوه بر لیزر فیستول در اصفهان، خدمات لیزر درمانی مقعدی دیگر مانند لیزر شقاق در اصفهان و لیزر هموروئید در اصفهان توسط مجموعه علوم جراحی قابل انجام است.

همچنین با مراجعه به دسته بندی خدمات لیزر درمانی و جراحی عمومی، میتوانید تمام خدمات لیزر درمانی و جراحی های عمومی کلینیک را مشاهده بفرمایید.

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر فیستول در اصفهان

مقالات آموزشی قبل و بعد از لیزر هموروئید در ارتباط با موضوع این صفحه (لیزر فیستول در اصفهان) را میتوانید در قسمت زیر انتخاب و سپس مطالعه فرمایید.

8 در مورد “لیزر فیستول در اصفهان”

  1. پریسا غلامی

    وقت بخیر
    در لیزر فیستول هم نخ گذاشته میشه؟
    چون میگن کسایی ک نخ میزارن باید تا چند وقت این نخ بمونه

  2. ببخشید بعد لیزر فیستول آیا میتونیم از استخر استفاده کنیم؟ بنده در استخر شاغل هستم

    1. با درود و احترام
      بعد از لیزر فیستول حدودا پس از یک هفته می‌توانید از استخر استفاده نمایید. این یک هفته جهت جلوگیری از آلودگی زخم پیشنهاد شده است.

  3. سلام.فیتسول من ۴ سانت فاصله داره با مقعد قبلا دکتر بهم گفته بوده چون فاصله داره باید باز و سنت عمل بشه،نظر شما چیست با لیزر امکان دارد یا خیر؟

  4. سلام وقت بخیر..هزینه انجام کار فیستول چقدر میشه..آیا با بیمه نیروهای مسلح قرارداد دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا