لیزر چاقی در اصفهان

لیزر چاقی در اصفهان توسط پزشکان متخصص و کادر مجرب

همراه با آموزش های قبل و بعد از لیزر چاقی

مشاوره و دریافت نوبت ویزیت لیزر درمانی هموروئید

لیزر چاقی در اصفهان یکی دیگر از خدمات درمانی نوین کلینیک آنلاین سایت علوم جراحی است که با همکاری پزشکان متخصص جهت لیزر چاقی در اصفهان انجام می‌شود.

امروزه با تغییر سبک زندگی و مصرف غذاهای چرب و فست فود ها بسیاری از افراد به اضافه وزن مبتلا هستند.

چاقی و اضافه وزن ریسک ابتلا به بسیاری از بیماری ها را بالا میبرد و به راحتی با افزایش سن موجب درگیری فرد با بیماری های بسیاری می‌شود.

بسیاری از بیماری ها نظیر قند خون، چربی، مشکلات قلبی و عروقی، سکته های قلبی و مغزی، سرطان ها، مشکلات مفاصل و زانو ها، مشکلات حرکتی و…. تنها بخشی از بیماری هایی هستند که ممکن است در صورت داشتن چاقی و اضافه وزن ایجاد شوند.

اما نگران نباشید، در صورت ابتلا به اضافه وزن و چاقی، تیم ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است تا با پروسه درمانی سریع، کم عارضه، نوین و بروز ترین روش درمانی روز دنیا از شر چربی های اضافی خلاص شوید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با مرکز لیزر چاقی در اصفهان بیشتر آشنا بشوید.

لیزر چاقی در اصفهان

درمان چاقی با لیزر در اصفهان

روش های زیادی جهت کاهش وزن و جلوگیری از افزایش آن وجود دارد از جمله ورزش کردن و رژیم گرفتن که از کم خرج ترین روش ها اما در عین حال سخت ترین روش های درمان هستند.

روش های دیگری از جمله کوچک کردن معده، پیکر تراشی، لیپوساکشن، لیپولیز، لیزر موضعی لاغری، لیزر 1470، استفاده از دارو های خوراکی، دارو های تزریقی و…. وجود دارند که در کلینیک فوق تخصصی ما برحسب شرایط بیمار، نظر پزشک  و همچنین انتخاب بیمار ممکن است یک یا ترکیبی از روش های فوق انجام شود.

در این بخش در مورد لیزر 1470 در درمان چاقی صحبت خواهیم کرد و شما می‌توانید در مورد سایر روش ها از قسمت های دیگر سایت استفاده نمایید.

لیزر چاقی روشی که به لیزر 1470 معروف است بوسیله تکنولوژی آلمانی انجام می‌شود و تنها با چند سوراخ کوچک و بدون برش و یا کوچکترین برش، دستگاه لیزر وارد بافت چربی شده و آن را از بین می‌برد.

از بین بردن بافت چربی یک مزیت بسیار عالی در مقابل سایر روش هاست، چرا که در روش های ورزش، رژیم و…. بافت چربی تنها کاهش حجم پیدا می‌کند و از بین نمی‌رود و با تغییر رژیم به راحتی ممکن است فرد دچار افزایش وزن شود اما با از بین بردن بافت چربی این مشکل ایجاد نخواهد شد.

لیزر درمانی چاقی

مقایسه روش های درمان لیزر در اصفهان

همانطور که در بخش قبلی بررسی شد، روش های جلوگیری و درمان چاقی بسیار زیاد است و انتخاب روش مناسب درمان نیازمند مقایسه روش های درمان چاقی و همچنین معاینه و نظر پزشک متخصص است که در ادامه قصد داریم انواع روش های درمان چاقی با لیزر و جراحی را که در مجموعه ما قابل انجام است را مقایسه کنیم.

سایر مقایسه روش های درمان چاقی را می‌توانید در صفحه مخصوص همان روش در سایت مشاهده فرمایید.

همچنین شما عزیزان که در اصفهان و یا شهر های اطراف سکونت دارید میتوانید با رزرو نوبت، مراجعه حضوری و معاینه بالینی، درمان لیزر چاقی در اصفهان (یا سایر روش های درمانی) را در کلینیک های طرف قرارداد ما شروع بفرمایید.

مقایسه لیزر 1470 چاقی لیزر موضعی جراحی
مدت زمان جراحی 30 تا 70 دقیقه 30 دقیقه 90 تا 140 دقیقه
نیاز به بیهوشی
دوره نقاهت کمتر از 1 روز ندارد بین 3 تا 7 روز
جای زخم
خونریزی بعد عمل ممکن است
هزینه عمل 5 تا 11 میلیون تومان 2 تا 4 میلیون تومان 8 تا 20 میلیون تومان

مزیت درمان چاقی با لیزر 1470

همانطور که قبلا اشاره شد، درمان هموروئید با لیزر مزیت های فراوانی دارد که به طور مختصر چند مورد از این ویژگی ها را مرور میکنیم.

  1. عوارض جانبی ندارد.
  2. سرپایی بوده و در کمتر از 1 ساعت انجام می‌شود.
  3. نیاز به بیهوشی و بستری در بیمارستان ندارد.
  4. بیمار 1 روز پس از لیزر می‌تواند به زندگی روزمره خود برگردد.
  5. بدون احتمال برگشت به دلیل از بین بردن بافت های زائد چربی.
  6. کوچک ترین جایی از آن باقی نخواهد ماند.
  7. هزینه این نوع درمان نسبت به درمان جراحی مقرون به صرفه است.
  8. مراقبت های بعد از جراحی بسیار ساده و بدون دردسر است.

طبق آمار و اطلاعات در مقالات معتبر دنیا و همچنین مشاهدات بالینی و گزارشات مراجعین پس از انجام درمان چاقی با لیزر، پیشنهاد تیم تخصصی ما جهت درمان چاقی، استفاده از روش های نوین درمانی است و برای مراجعین اصفهانی و شهر های اطراف، لیزر چاقی در اصفهان توسط تیم ما قابل انجام است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیزر درمانی چاقی می‌توانید مقالات علمی در سایت های hindawi و ncbi را به زبان اصلی مطالعه فرمایید.

همچنین ما در بخش مقالات آموزشی سایت علوم جراحی، ترجمه مقالات علمی معتبر دنیا، تحقیقات به روز پزشکی نوین به همراه آموزش های پزشکان متخصص ایرانی را قرار داده ایم که می‌توانید مطالعه فرمایید.

چه نواحی را می‌توان با لیزر چاقی لاغر کرد؟

با لیزر چاقی می‌توان نواحی:

  1. ران و باسن و فرم دهی آن ها
  2. شکم و پهلوها و فرم دهی آنان
  3. کمر (خط سوتین)
  4. بازو
  5. غبغب
  6. نقاط مختلف صورت

را با این روش درمانی نوین، لاغر کرد.

بهترین مرکز لیزر چاقی در اصفهان

امروزه مراکز زیادی در کشور درمان چاقی را با طول موج های مختلف لیزر انجام میدهد.

پیشنهاد ما مراجعه به مرکزی است که جراح و کادر آن علاوه بر تحصیلات آکادمیک، از دوره های مختلف لیزر چاقی فارغ التحصیل شده باشند.

تیم ما با همکاری مرکز لیزر شفا اصفهان علاوه بر استفاده از کادر آموزش دیده براساس مقالات روز دنیا از بهترین، کارامدترین و کم عارضه ترین طول موج لیزر جهت درمان چاقی استفاده می‌کند.

جهت مشاوره و ثبت رزرو نوبت ویزیت جهت لیزر هموروئیدچاقی در اصفهان

می‌توانید از طریق شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

فرم تماس رزرو نوبت

خیر، لیزر چاقی موسوم به لیزر 1470 تحت بی حسی موضعی و بدون نیاز به بیهوشی به صورت سرپایی در کلینیک انجام می‌شود.

بین درمان های چاقی اعم از رژیم غذایی، ورزش، لیزر موضعی چاقی، لیزر 1470، لیپوساکشن، پیکر تراشی و غیره، روش های تهاجمی موثر تر است اما اگر بخواهیم در مورد درمان مقرون به صرفه تر و آسان تر صحبت کنیم، درمان چاقی بوسیله لیزر 1470 می‌توان گفت بهترین درمان است چرا که در این روش بافت چربی از بین میرود و دیگر قابل برگشت نخواهد بود.

در درمان هایی مثل رژیم غذایی، ورزش و لیزر موضعی، بافت چربی کوچکتر می‌شود و در صورت رعایت نکردن رژیم غذایی مناسب، مجدد بافت چربی به حالت قبل بازخواهد گشت.

بله، در درمان چاقی با لیزر 1470، لیزر از یک منفذ ریز که در پوست ایجاد شده وارد می‌شود و بافت چربی را از بین می‌برد.

هیچ عارضه خاصی برای لیزر چاقی وجود ندارد.

  1. از کمپرس سرد در روز انجام لیزر و از کمپرس گرم روز بعد از لیزر در ناحیه تحت جراحی استفاده شود.

  2. مصرف مایعات و آب تا ده روز پس از لیزر نسبتا زیاد باشد.

  3. نیازی به رژیم غذایی نیست اما یکسری پیشنهاد های غذایی رعایت شود.

  4. شکل نهایی ناحیه تحت لیزر بین یک تا چهار هفته مشخص می‌شود.

درمان چاقی بوسیله لیزر در اصفهان دوره نقاهت خاصی ندارد و به صورت سرپایی و بودن نیاز به بستری انجام می‌شود و بیمار بسته به نوع و ناحیه چاقی می‌تواند پس از 1 الی 3 روز به فعالیت خود بازگردد.

خدمات دیگر لیزر درمانی در اصفهان

علاوه بر لیزر چاقی در اصفهان، خدمات لیزر درمانی دیگر مانند لیزر شقاق در اصفهان، لیزر هموروئید در اصفهان و … توسط مجموعه علوم جراحی قابل انجام است.

همچنین با مراجعه به دسته بندی خدمات لیزر درمانی و جراحی عمومی، میتوانید تمام خدمات لیزر درمانی و جراحی های عمومی کلینیک آنلاین را مشاهده بفرمایید.

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر چاقی در اصفهان

مقالات آموزشی قبل و بعد از لیزر چاقی در ارتباط با موضوع این صفحه (لیزر چاقی در اصفهان) را میتوانید در قسمت زیر انتخاب و سپس مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا