درمان کیست مویی با لیزر در اصفهان

لیزر کیست مویی در اصفهان توسط پزشکان متخصص و کادر مجرب

همراه با آموزش های قبل و بعد از لیزر کیست مویی یا پیلونیدال

مشاوره و دریافت نوبت ویزیت لیزر درمانی کیست مویی

لیزر کیست مویی در اصفهان یکی از خدمات درمانی کلینیک آنلاین سایت علوم جراحی است که با همکاری پزشکان متخصص جهت درمان کیست مویی با لیزر در اصفهان انجام می‌شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و راه پیدا کردن آن به حیطه درمان روش درمانی قطعی و جدیدی توسط پزشکان و جراحان متخصص اسفاده می‌شود که هم بمانند روش جراحی، یک راه حل قطعی است و هم عوارض و مشکلات جراحی را ندارد.

لیزر کیست مویی یا کیست پیلونیدال

کیست مویی یا کیست پیلونیدال یا موی برگشتی، بیماری ایست ک دراثر برگشت مو به زیر پوست یا رویش مو در داخل پوست ایجاد می‌شود.

درصورتی که بنا به هر دلیلی مو در داخل پوست رشد پیدا کند، به دنبال آن پس از مدتی التهاب و عفونت ایجاد می‌شود که این التهاب ممکن است بسیار دردناک باشد و بسته به محل ایجاد آن بیمار را در هنگام نشستن بسیار آزار دهد.

درمان رایج کیست مویی ایجاد برش روی پوست، باز کردن کیست و تخلیه ترشحات می‌باشد.

بنا بر تشخیص پزشک و عفونی بودن یا نبودن زخم ممکن است نیاز به زدن بخیه باشد و در غیر اینصورت زخم را باز میگذارند تا در گذر زمان ترمیم باید.

درمان کیست مویی با همکاری پزشکان متخصص و کلینیک آنلاین علوم جراحی، با استفاده از تکنولوژی لیزر و بدون نیاز به تیغ جراحی و بخیه انجام می‌شود.

درمان کیست مویی با استفاده از لیزر پرتوان درمانی قطعی برای این بیماری خواهد بود و جایگزین مطمئن تر و موثرتری برای جراحی است.

در این روش برخلاف جراحی نیاز به بستری و بیهوشی نیست و تنها در بیست دقیقه و با استفاده از بی حسی موضعی درمان انجام می‌شود.

این روش درمانی در یک جلسه انجام شده و نسبت به جراحی ریسک عود مجدد بسیار کمتری دارد.

لیزر کیست مویی در اصفهان

آیا کیست مویی به طور کامل قابل درمان است؟

بله، این بیماری درمان قطعی دارد.

دو راه حل قطعی برای این بیماری وجود دارد که هر دو در واحد درمانی ما بسته به انتخاب بیمار انجام می‌شود.

درمان جراحی آن که با  ایجاد برش پوست محل کیست مویی یا آبسه مقعدی، تخلیه کامل آن و مسدود سازی کانال انجام می‌شود و درمان بوسیله لیزر که موثرتر بوده و عوارض بسیار کمتری دارد.

مطمئنا استفاده از تیغ جراحی، اتاق عمل، بیهوشی و بستری در بیمارستان برای کسی خوشایند نیست.

ما در مرکز درمانی با ارایه بروز ترین تکنولوژی دنیا، درمان قطعی فیستول مقعدی با لیزر را فراهم کرده ایم.

هزینه لیزر کیست مویی یا کیست پیلونیدال

هزینه لیزر کیست مویی یا کیست پیلونیدال با توجه به سرپایی بودن عمل و عدم نیاز به بیهوشی و بی حسی،  بسیار کمتر از هزینه های درمانی بیمارستانی است اما در رابطه با هزینه دقیق آن نیاز به انجام معاینه توسط پزشک جراح و تعیین دقیق محل بیماری، میزان پیشرفت آن و تجویز نوع دستگاه و اشعه مورد نیاز جهت درمان آن است.

کیست مویی

مزیت درمانی کیست مویی با لیزر نسبت به روش های دیگر

بالا بودن کیفیت درمان و میزان موفقیت جراحی کیست مویی با لیزر و ریسک بسیار پایین و کم عارضه بودن آن باعث محبوبیت بسیار بالای آن میان پزشکان و بیماران شده به گونه ای که بیماران از شهرهای مختلف با مراجعه به مرکز ما و بدون نیاز به بستری و اسکان و تنها در چند دقیقه با انجام لیزر درمان میشوند.

  • از جمله مزیت های لیزر درمانی سرپایی بودن عمل است که بدون نیاز به بستری در بیمارستان انجام می‌گردد.
  • بدون خونریزی بودن درمان
  • بدون نیاز به بیهوشی کامل و تنها با انجام بی حسی موضعی
  • در روش لیزر درمانی اثری از تیغ جراحی نیست.
  • کوتاه بودن دوره درمان
  •  نداشتن دوره نقاهت
  • نزدیک به صفر بودن احتمال عفونت
  • بدون احتمال عود مجدد بیماری.
  • در این روش خبری از عوارض خطرناک و غیرقابل جبران مانند بی‌اختیاری در دفع مدفوع و گاز روده نیست.

آیا کیست مویی خود به خود درمان میشود؟

خیر؛ کسانی که به این عارضه مبتلا می شوند حتما باید برای درمان آن به متخصص مراجعه کنند زیرا آبسه حاصل از کیست پیلونیدال یا کیست مویی خود به خود درمان نمی شود و حتما میبایست موی برگشتی خارج شده و آبسه ایجاد شده به روش لیزری درمان شود.

همچنین در صورتی که در طولانی مدت درمان نشود، احتمال سرطانی شدن آن وجود دارد.

لازم است بدانید که راه های درمانی همانطور که ذکر شدند، بسیار ساده بوده و نیاز به ترس یا نگرانی نیست.

بهترین کلینیک درمان کیست مویی در اصفهان

بهترین کلینیک درمان کیست مویی در اصفهان

امروزه مراکز زیادی در کشور درمان کیست مویی را با طول موج های مختلف لیزر انجام میدهد.

پیشنهاد ما مراجعه به مرکزی است که جراح و کادر آن علاوه بر تحصیلات آکادمیک، از دوره های مختلف لیزر و کیست مویی فارغ التحصیل شده باشند.

ما علاوه بر استفاده از کادر آموزش دیده براساس مقالات روز دنیا از بهترین، کارامدترین و کم عارضه ترین طول موج لیزر جهت درمان کیست مویی استفاده میکنیم.

همچنین در صورت استفاده از خدمات کلینیک آنلاین، این نمودار به عوان نقشه راه جهت طی کردن مراحل درمان تا بهبودی کامل استفاده می‌شود.

بهترین پزشکان جراحی کیست مویی با لیزر در اصفهان

ما در کلینیک آنلاین علوم جراحی با جناب آقای دکتر وحید گوهریان و جناب آقای دکتر سید محمد ابطحی از با تجربه ترین جراحان حوزه کولورکتال ایران در زمینه درمان لیزری، همکاری مینماییم.

کلینیک آنلاین علوم جراحی با همکاری پزشکان متخصص در اصفهان به همراه کادری مجرب و آموزش دیده در کنار مراجعین عزیز جهت آموزش های قبل و بعد درمان کیست مویی با لیزر، هماهنگی و ارائه مشاوره درمان، رزرو ویزیت و معاینه حضوری و همچنین انجام درمان لیزر کیست مویی در اصفهان میباشد.

شما می‌توانید جهت مشاوره و هماهنگی جهت مراجعه حضوری برای لیزر کیست مویی در اصفهان، از طریق شماره تماس و یا تکمیل فرم تماس زیر اقدام فرمایید.

جهت مشاوره و ثبت رزرو نوبت ویزیت جهت لیزر کیست مویی در اصفهان

می‌توانید از طریق شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

فرم تماس رزرو نوبت

1 در مورد “درمان کیست مویی با لیزر در اصفهان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا