گاز گرفتن سگ

گاز گرفتن سگ

سلام و صد سلام به دوستای گل

امشب با یه کیس عجیب و البته یه مقداری هم جالب رسیدیم خدمت تون

ماجرا از این قراره که یه روز یه خانم جوان ۲۸ ساله، به اورژانس یک بیمارستان روستایی مراجعه می کنه و تا می بیننش احتمالا برگاشون می ریزه چون چهره ی دلخراشی داشته و در ثانی، یه هاپو لبش رو گاز گرفته (تازه هر دو تا لب بالایی و پایینی رو هم گاز گرفته بی انصاف، معلوم نیس دلش از کجا پر بوده سر این بنده خدا خالی کرده).

ابعاد لب های قطع شده توسط این هاپو خان، حدودا 4/5 در 3 سانتی متر بوده.

تیم جراحی زحمت کش هم تشریف میارن و این لب های قطع شده رو در یه مکانی با دمای پایین نگه می دارن برای روز مبادا (عه ببخشین برای کاشت مجدد).

خلاصه عمل جراحی ری امپلانتاسیون به صورت اورژانسی و سفارشی آغاز می شه؛ تیم جراحی میان و در حین جراحی یه حرکت بسیار ساده و در عین حال هوشمندانه می زنن، اونم این که میان و شروع می کنن به ساکشن ترشحات خونی برای جلوگیری از تجمع خون های وریدی و به تبعش هم تسریع التیام این عارضه.

اگه می خواین بدونین که سرانجامِ این خانم با لب های گاز گرفته شدش چی شد، باید خدمت تون عرض کنم که طبق عکسی که این پایین دید زدین (عکس شماره ی ۴) ، حدود یه سال بعد از این اتفاق، بیمار قصه ی ما خوشبختانه لب هاش به طور قابل توجهی خوب شدن و حتی توی تکلم هم هیچ مشکلی نداشت؛ فقط لب هاش به خوراکی های داغ و سرد حساسیت داشتن.

مراقب خودتون باشین بچه ها، مخصوصا اون لب های خوشگل تون 

اگه این مطلب دوست داشتی با دوستات به اشتراک بذار
تروما به دست بخاطر هسته آووکادو
کیس مشابه با این مطلب
تروما توسط پروانه قایق موتوری
کیس مشابه با این مطلب
تروما به دست با گلوله
کیس مشابه با این مطلب
تروما به دست با اره
کیس مشابه با این مطلب

سلام دوست عزیز:

شما هم میتونید از کیس های بیمارستانی خاص که در بالین یا اتاق عمل مشاهده میکنید (مثل این کیس : گاز گرفتن سگ)، با کسب اجازه از بیمار و مسئول مربوطه، عکس یا کلیپ تهیه کنید و با داستان کامل کیس، برای ما ارسال کنید.

کیس های ارسالی با نا فرستنده در تلگرام، اینستاگرام و وبسایت تیم علوم جراحی (surgical sciences) قرار داده میشود و درصورت تمایل آیدی فرستنده نیز تگ یا منشن میشود و در صورتی که مطالب ارسالی شما بازدید و تعامل بالا داشته باشد، جایزه تعلق میگیره.

جهت ارسال آثار میتونید از طریق دایرکت اینستاگرام با ما در ارتباط باشید تا هماهنگی های لازم صورت بگیره.

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ما، از طریق دکمه زیر اقدام کنید یا آیدی surgical_sciences را در سرچ اینستاگرام خود وارد کنید.

اسکرول به بالا