رد شدن تراکتور از روی پا

رد شدن تراکتور از روی پا

داستان کیس رد شدن تراکتور از روی پا :

داستان از این قراره که یک جوان 19 ساله از کوزوو (کشوری در شبه‌جزیره بالکان در جنوب خاوری اروپا) در مزرعه مشغول کار بوده که یکی از ماشین ها کشاورزی از روی پای او عبور کرده و باعث آسیب دیدگی شدید پاش شده.

یکی از تروما هایی که حتی تصورشم دردناکه

خلاصه بیمار تحت عمل جراحی پیچیده ای قرار گرفته که شامل از بین بردن بافت نکروز شده، بازسازی بافت نرم و فیکساسیون خارجی قطعات شکسته استخوان بوده.

اگه فک میکنید که این پا، دیگه پا نمیشه برای این جوان 19 ساله، باید بگم که قدرت جراحی رو دست کم گرفید و این پسر پس از گذشت چند ماه دوباره تونسته راه بره.

اگه این مطلب دوست داشتی با دوستات به اشتراک بذار
شوت کردن دیوار
کیس مشابه با این مطلب
تصادف موتور سوار
کیس مشابه با این مطلب
تروما پروانه قایق موتوری
کیس مشابه با این مطلب

سلام دوست عزیز:

شما هم میتونید از کیس های بیمارستانی خاص که در بالین یا اتاق عمل مشاهده میکنید (مثل این کیس : تروما به دست با اره)، با کسب اجازه از بیمار و مسئول مربوطه، عکس یا کلیپ تهیه کنید و با داستان کامل کیس، برای ما ارسال کنید.

کیس های ارسالی با نا فرستنده در تلگرام، اینستاگرام و وبسایت تیم علوم جراحی (surgical sciences) قرار داده میشود و درصورت تمایل آیدی فرستنده نیز تگ یا منشن میشود و در صورتی که مطالب ارسالی شما بازدید و تعامل بالا داشته باشد، جایزه تعلق میگیره.

جهت ارسال آثار میتونید از طریق دایرکت اینستاگرام با ما در ارتباط باشید تا هماهنگی های لازم صورت بگیره.

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ما، از طریق دکمه زیر اقدام کنید یا آیدی surgical_sciences را در سرچ اینستاگرام خود وارد کنید.

اسکرول به بالا