18 سال زندگی با کیست

18 سال زندگی با کیست

سلام رفقا

امروز یه کیس خفن و متفاوت داریم (18 سال زندگی با کیست) که ممکنه برای یه سری حال بهم زن و برای یه سری آرامش بخش باشه و از اعماق وجودشون دلشون خنک بشه.

بریم سراغ گزارش کیس :

این آقا اسمش جاش (josh) هست که 18 سال پیش در یک تصادف رانندگی از ناحیه سر آسیب میبینه.

در طی این 18 سال یک توده روی سرش رشد میکنه که ترجیح میده باهاش مدارا کنه. اوایل این توده به josh متصل بوده ولی این اواخر josh به توده وصل بوده. 🙂

به هر حال تصمیم میگیرند josh  رو از توده جدا کنند.

دکتر لی (اسم خانم دکتره تو ویدیو) حدس میزنه که این توده یه کیست باشه و تصمیم میگیره دست به بیستوری و متز بشه ببینه چی توشه (فقط صدای چلوندن و خارج شدنش).

کیستی که داخل ویدیو مشاهده میکنید، یک کیست اپیدرموئیده که از نوع خوش خیم هستش که در یک لایه نازک از اپیتلیوم قرار داره.

 

خب رفقا شما از کدوم دسته بودین؟

چندشتون شد یا دلتون خنک شد؟

کلیپ 18 سال زندگی با کیست

اگه این مطلب دوست داشتی با دوستات به اشتراک بذار

سلام دوست عزیز:

شما هم میتونید از کیس های بیمارستانی خاص که در بالین یا اتاق عمل مشاهده میکنید (مثل این کیس : قطع شدن انگشت اشاره)، با کسب اجازه از بیمار و مسئول مربوطه، عکس یا کلیپ تهیه کنید و با داستان کامل کیس، برای ما ارسال کنید.

کیس های ارسالی با نا فرستنده در تلگرام، اینستاگرام و وبسایت تیم علوم جراحی (surgical sciences) قرار داده میشود و درصورت تمایل آیدی فرستنده نیز تگ یا منشن میشود و در صورتی که مطالب ارسالی شما بازدید و تعامل بالا داشته باشد، جایزه تعلق میگیره.

جهت ارسال آثار میتونید از طریق دایرکت اینستاگرام با ما در ارتباط باشید تا هماهنگی های لازم صورت بگیره.

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ما، از طریق دکمه زیر اقدام کنید یا آیدی surgical_sciences را در سرچ اینستاگرام خود وارد کنید.

اسکرول به بالا